![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hur ska denna sida förbättras?
http://www.freewebs.com/vivoplena
Hur ska jag förbättra sidan? Den känns inge vidare, tyvärr. Men jag vette 17 vad jag ska göra åt det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det är ju alltid det första intrycket som är viktigast. Det som jag ser det första är - Tråkigt. Det måste vara nåt från starten som gör att jag blir nyfiken och vill se mer.Kanke nån annan färg som slår lite bättre, inte grå. Kanske en spännande bild från starten?
Hoppas att du inte blev lessen över mitt inlägg men det är vad jag tycker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
En spännande bild? Som på ... vadå?
Ja, grått är väl inte så skoj, men när jag valde bland mallarna som var alla så skrikiga. Ska kika igen och se om jag hittar nåt lite piggare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Mmm jag kan hålla med om att första sidan behöver något för att fånga uppmärksamhet. Du har ju bilder på många roliga saker, kanske en bild på en av dina vetekatter eller en väska. Däremot så gillar jag de dämpade färgerna på bakgrunden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Nu har jag ändrat "tema" på sidan. Bättre? Sämre?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tja, jag vet inte, jag tycker att det är rättså mörkt. Blir lite svårt att läsa vissa delar av texten + att det känns tungt. Det är bara min personliga åsikt, men lite ljusare färger tilltalar iaf mig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hjäääälp, nu tog du i ordentligt...
Nä behåll den andra, enkel och bra! Det räcker med en liten färgklick i form av en bild någonstanns tror jag, ett smakprov. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Ja se där, mycket bättre på en gång. Behövdes inte ens en bild...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Nu då? Lite lagom med färg. Plus kattvärmarbild på starten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Tycker den är bra nu och vad är mer "full av liv" än en katt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Tua: Kunde inte låta bli att kika på mina egna katter. En ligger och sover i en hockeytrunk full med serietidningar, den andra har intagit "ryggläge, tassar rakt upp" i soffan. De är inte vidare livfulla just nu.... Sen, ikväll när jag ska sova, då!
![]() Är det lagom färgglatt nu? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Tycker sidan är perfekt nu!
Jodu katten är full av liv när man inte vill ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Jag tycker det är svårt med färg. Antingen är det för mycket eller för lite.
Dessutom är jag lite färgblind/färgseende-defekt, så detjag tycker är fint blir andra lätt blinda av. Eller tvärtom. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Ja, det tycker jag i allafall. Det är snyggt när inte själva designen på sidan tar över utan dina saker hamnar i fokus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:21.