![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Facklitteratur/läromedel sömnad?
Hallå hallå!
Jag som nybörjare med brinnande intresse för att skapa kläder mm (med framtida drömmar/planer om designer) har blivit rekommenderad att införskaffa mig läroböcker. Skulle helst inte vilja ha någon hobby-bok utan någon lärobok som används i sömnads-utbildningar. Har sökt både på internet och på forumet men hittar ingen. Det här var det närmaste jag hittade, men det är dock ingenting om sömnad! http://www.proteko.se/laromedel/prisbest.html Någon som har tips på fackböcker/skolböcker? Eller något förlag? Nu håller jag tummarna för att någon kan hjälpa mig, Tack på förhand! Edit: Kanske borde tillägga att jag vill ha en bok på svenska. Det verkar vara omöjligt... ![]() Senast redigerad av Oraklet den 2007-08-11 klockan 10:53. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:06.