Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-07-27, 17:17   #1
MadWomanInBlack MadWomanInBlack är inte uppkopplad

Jo, idag har jag samlat ihop idéer och ska sätta dem i verket så snart som möjligt.

Grattis Alice, det ger mig hopp att din katt är hittad!

På plussidan i vårt område: Vi bor nära tågrälsen, men det finns ett fint, högt staket där. Det begränsar också sökområdet.

Jag ska skriva ut fler efterlysningslappar och sätta upp i närområdet, på hyreshusens dörrar et c och villornas brevlådor. Nu vet jag att folk bryr sig, eftersom det ringde en dam idag om en katt som visserligen inte var Greta, men hon ringde ändå.
Jag ska också skaffa en leksak som innehåller kattmynta och gå runt med den och ropa, alternativt kattmatsskålen. Problemet är att hon försvann i söndag, så bara gud vet hur långt bort hon är (hoppas innerligt på det där om att katten har radar). Jag ska också fråga hundägarna häromkring om de har sett någon katt, eftersom hundar ser mer än människor.

En fråga bara: Här i kvarteret finns en hankatt som uppenbarligen har detta område som revir. Kommer han att driva bort Greta - som är fertil om än för gammal för att kattungar ska vara hälsosamt - eller kommer han låta henne stanna?
MadWomanInBlack är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:47.