![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#6 |
|
I Åstorp finns det en tygaffär som har bra tyger. Den är inte så stor och hon har inte något jätteutbud, men hon har bra kvalitet på sina grejer. Hon syr själv upp alla sina kläder, för att visa kunden vilka möjligheter som finns med hennes varor, och de gånger jag har varit där har hon haft VÄLDIGT välsydda kläder. Har för mig att hon har gått sömnadsutbildning på universitetsnivå.
Affären heter Zannas syatelje och ligger på Torggatan i Åstorp. Chesssan: vad jag minns har Zanna en del spetsar och band, men jag vet ju inte om du tycker att det är mycket eller inte... Vad gäller Justinas tyger i Tjörnarp utanför Sösdala, så är de en outlet för hemtextilier. Läs mer på hemsidan www.justinas.se . Och som tidigare nämnts, Stoff och Stil i Malmö. Har mer att välja på än vad som visas i affären. Bra priser och kvalitet på det mesta, massor av sybehör! Gittes har mycket att välja på, men är rätt oorganiserad och med många tyger som har värmt hyllorna i alldeles för många år. Men letar man hittar man godbitar! Bra priser också. Lycka till! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:41.