![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#15 |
|
ÖÖH få se nu vilka var det
husqvarnabutiken i byn rekomenderade en begangnad rose eller lilly för att testa vad jag tyckte om broderandet, läste lite om dessa men gillade inte att de har så små ramar. På nån mässa var det en annan hq kille som visade både platinum och quilltdesigner och designern men. För min del var det bara platinum som var inom räckvidd med tanke på priset. Var inte speciellt förtjust i designen med alla knappar. Framförallt har jag fått intrycket att husqvarnas maskiner är fånigt dyra i förhållande till vad de klarar av Försäljarna lyckades liksom inte visa något som inte konkurenterna också klarade av. På samma mässa tittade jag även på en singer, denna verkade väldigt plastig och eftersom den dessutom krävde sladdförbindelse med en dator under hela broderitiden gick den helbort för min del. Elna försäljaren hade ingen aning om vad hon sysslade med och eftersom detta inte är ett märke jag känner till brydde jag mig inte om att ta reda på någonting själv heller. Därefter hittade jag ett berninabås och då var det liksom klart att jag var en berninamänniska, som jag sa så ljuset och knälyften är stora favoriter. kollade aurora 440 först men bestämmde mig för 630 istället mestadels på grund av att pekskärmen är lättare att styra än knapparna, sicksackbsr är också rolig att ha. Möjlighet till uppdatering lät också bra. För säkerhets skull kollade jag även upp pfaff. Det verkar vara en bra maskin till vettigt pris men inget som sticker ut ur mängden. Brothers maskiner gick bort pga bristen på information om dem i sverige hittade inte speciellt mycket mer information annat än disneybroderierna inte om själva maskinerna. Tillslut ska väl sägas att jag valde maskin med hjärtat jag har inte jämfört hur bra sömmarna ser ut eller något sådant. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:23.