Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-07-10, 20:22   #5
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad

Jadu Troll, din rulle skulle säkert göra susen på den här karln.

Det visar sig nu att han gjort likadant på andra ställen så snickarn som anlitar honom har slutat med det, att anlita honom. Synd jag inte visste för då hade jag skaffat egen pålitlig elektriker.

Hantverkare i all ära men en del får man passa på ordentligt. Hade inte möjlighet nu till stugan men här hemma när vi renoverade badrummet och lilla toan var jag som en hök.

Hade jag inte varit hemma då så hade rörmokarn installerat ett badkar och inte duschkabin som det var bestämt. Karln fick lov att lägga om avloppet så det hamnade inuti kabinen och inte mitt ute på golvet. Herregud säger jag bara
Rörmokare nummer två som skulle installera dusch i lilla toan hade en borr så slö så han hade nog suttit än i dag och skavt på kaklet om inte vi hade gett honom en borr med bett i.

Tycker allmänt om hantverkare och dom är duktiga men ibland funkar det inte riktigt mella näven och knoppen liksom. Tur att snickaren hade lite uppe i knoppen så den biten blev klar och snyggt också i stugan.

Men jag vill ju flytta in med mina maskiner NU, helst före pension.
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:39.