![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Var finns alla sömnadsbloggare ?
När man snurrar runt på nätet hittar man ofta bloggare som stickar, men var är alla som syr ?
Alltså på andra ställen än här på sysidan... jag tycker de verkar osynliga eller så är det jag som inte hamnar på deras sidor. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Jag saknar svenska bloggar i ämnet. Men en amerikansk favorit (som också har massor länkar tilla andra sybloggar) är http://www.ericabunker.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ok, ska kolla lite där och se vad man kan hitta.
Svenska verkar det vara sämre med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kul att höra!
Kul att höra att det efterfrågas sybloggare. Efter att ha läst flera stickbloggar har jag under våren bestämt mig för att göra en ny hemsida till hösten där jag ska blogga om just min sömnad och mitt hantverk.
Nuvarande hemsida har fungerat bra, med gästbok och en spalt med "aktuellt" på första sidan där jag försökt uppdatera vad jag pysslar med. Jag vill också utvecklas och känner att en blogg skulle passa bra. Tydligen ligger jag rätt i tiden :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Absolut, det behövs sybloggar,man blir lite mer inspirerad när man läser om andras projekt och hur tankarna går.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag bloggar
![]() www.florinpysslar.blogspot.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har en liten blogg som bla handlar om sömnadsprojekt. Det är roligt och inspirerande att hitta andras sy och pysselbloggar!
wwwtheresasgottochblandat.blogspot.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:17.