![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
IMG-taggar
Hej!
Jag vet inte om jag frågat tidigare, men jag undrar varför IMG-taggen inte fungerar som det skall här? Hos andra forum brukar det förvandla till bild (som det ska när man använder IMG-tagg) men här verkar det bara bli en länk istället.. Varför är det så? Är ju jättetråkigt att bara få länk när man vill visa bild direkt. ![]() Om jag har tagit upp det här tidigare, så ta och slå mig lite, jag har dåligt minne nuförtiden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
admin
|
Vi tycker det är bättre man laddar upp sin bild här på forumet, istället för att peka mot bilden på en annan sajt - där bilden ju med tiden kan försvinna och vi får då "trasiga" bilder i forumet.
(Inlänkning av andras bilder ger ibland också upphovrsättsproblem) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ok, det var annorlunda. Men varför inte ta bort IMG-knappen då? Det blir lite missvisande med separat IMG och HTTP://-knappar när de egentligen gör samma sak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:19.