![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Virkad 70-tals mobil-EFTERLYSNING
För ett tag sedan så diskuterades det kring virkade barnmobiler á la 70-tal. Det var dels en med snövit och dvärgarna och en med olika djur.
Jag fick mönstret på den sistnämnda men på grund av datorhaveri så är den nu borta... Nu har jag bebis i magen och vill gärna virka den mobilen! Kan någon hjälpa mig med mönstret? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om du återvänder till den diskussionen så kan du ju alltid kontakta någon av de berörda. Jag sökte på mobil i forumet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Länk till diskussionen
http://www.sysidan.se/forum/showthre...l&pagenumber=1 Hoppas det hjälper dig... Susanne |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för era svar, men jag har mailat den person som jag trodde jag fick det av men inte fått svar.
Så jag tänkte försöka så här eftersom jag vet att det var många som fick. Men kanske får jag försöka igen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
PM:a mig din mailadress så ska jag försöka skicka över mönstret. Lovar dock ingenting eftersom jag inte är speciellt duktig på datorer.
/Anneli |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har PM:at dig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:39.