![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Kläder till ett bröllop
Hej!
Jag och min sambo ska vara toastmasterpar på ett bröllop om två månader. Brudparet och några av gästerna kommer att ha medeltidskläder, men temat är fritt. Min sambo kommer, efter brudgummens önskemål, att ha sin kilt ("modern" kilt) med tillbehör, och jag funderar på vad jag ska ha för att matcha honom. Kilten är i grönt med blåa och svarta inslag (Black Watch-tartan) Än så länge har jag kommit på följande ideer: - Kjol och ob-korsett i samma gröna tyg (satin) - Korsett i samma tartan som kilten, med grön kjol i satin (men då måste jag ju hitta tyget, vilket inte lär bli det lättaste) - Balklänning liknande den här som jag hittade på sysidan http://www.sysidan.se/albums/viewpic...28610?ID=28610 fortfarande i samma gröna tyg. Som ni märker, så är jag insnöad på grönt, tror att det är den färgen som passar mig bäst (eftersom jag inte känner att jag bör gå i svart på ett bröllop). Men som vanligt har jag svårt att bestämma mig, och nu bara knappt två månader på mig att faktiskt sy klart det hela. Förslag och tips mottages mer än gärna! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:08.