![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
pressarfots nötter
ja ni, när man köper en begagnad maskin får man en massa kluriga saker med på köpet..
nu har jag suttit en lång stund med en tillbehörs katalog, den kanske har några år på nacken, men min D1 den finns ju med. wow vad många skojjig saker jag hade. tråckla fast snören, göra knapphål o en hel uppsjö av annat, synd att jag inte fattade att jag hade teflonfot när jag sydde läderväskan. men nu har jag en del fossingar över som jag inte hittar i katalogen.. så gnugga nu era geniknölar för vad är detta 1 märkt med e C nr 4123802 2 märkt D nr 4123804 3 märkt E nr4123805 4 märkt S nr 4123465 japp det var dessa jag inte kunde lista ut men åh vad nyfiken jag är tax tax på förhand vinkar Annie |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:40.