![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#24 |
|
Tänk om vi skulle bli nudist, ;) då behövde man inte tänka på värken bikini eller baddräkt? :p
Det vore väl en lösning? :D Man har ju sett bilder från nudiststränder och där värkar det finnas alla de sorters människor. :confused: Gammla,unga,feta,smala,damer,härrar. :cool: Tyvär skulle jag vara allt för blyg, men kanske med en sån burka som dom har i Afganistan. :eek: Man bara kortar av den så att den går ned till axlarna,så kände inte någon igen en. :cool: Smart, vad? :D Jag känner godt igen mig. Har nu gått ner 20kg och har väl ungefär lika mycket kvar att gå ner, men då får man ju skinnpåsar över allt,ärmar,mage och lår. :( ;) Man är ju inte 20 år längre så huden drar inte ihop sig lika lätt,men vad då livet har/blir blivit/blir bara lättare och lättare. :D Komm ihåg en sak,även modeller är ibland missnöjda med sina kroppar. Så det,så. :D Ha en trevlig sommar tjejer och va inte rädd för att bada. Ta på er ett linne eller en t-shirt med ett par korta tights. Simma lungt. :) |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:17.