![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Phu.. vilken dag/helg :)
Efter många om och men så har jag fått ihop en klänning till min dotters skolavslutning på fredag :
Var säker på att tyget vi tänkt sy av skulle funka men när jag höll upp det på skrådden så såg både jag och min dotter att det inte alls såg så bra ut. Det var ett brodyrtyg som bara bidde bubbel av när man höll det på skrådden. Var då till Västerås igår (lördag) och tösen valde ut ett tyg på Knallen. Jag ritade och klippte ut mönstret igårkväll när vi kom hem efter en heldag på fötterna lunkandes i diverse affärer. Idag söndag så har jag sytt ihop det hela och hoppas att tösen blir nöjd med resultatet när hon ser den imorgon. Förutom allt syende idag så har det även hunnits med att vara ivägbjudna på lunch samt en hel del plantering av uteväxter. En underbart kreativ dag ![]() Ska fotografera henne med den på och lägga i albumet vid senare tillfälle men här är iaf en liten förtitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Snygg, jag var sugen på att göra ngt likanade till mig själv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Väldigt snygg, mycket vackert tyg, gillar särskilt den assymetriska nederkanten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack!
Jag tittade på ett småmönstrat tyg men hon ville absolut ha detta och nu när jag ser resultatet håller jag med henne ![]() Har använt mig utav ett Lizzie McGuire storlek AA mönster från Simplicity 8-16 år. Senast redigerad av MonikaW den 2007-06-03 klockan 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Håller verkligen med; ursnygg o fin klänning - sneda avslut gillar jag !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nu blir väl din dotter jätte lycklig som har en sådan läcker klänning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:57.