![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#2 |
|
Är det möjligtvis den här låten du menar?
Rankarna gjorde den. Det är inte lätt att va' ödmjuk Mac Davis Svensk text E. Ljusberg Det [E] är inte lätt att va' ödmjuk för den som är felfri som [B7] jag. Jag längtar så hem till min spegel, jag blir vackrare för varje [E] dag, och alla som ser mig vill ha mig, jag [E7] är en sjutusan till [A] man. Det är inte lätt att va' [E] ödmjuk, men jag för[B7]söker så mycket jag [E]kan. Min [E] tjej hon har stuckit ifrån mig, hon klara' väl inte att [B7] slåss med alla som springer och skriker och bultar på dörren, för[E]ståss. Men, säg mig, vad ska jag med tjej till? jag [E7] har ju mig själv och mår [A] bra. Och, ska vi va' ärliga tjejer; Det är bara min kropp ni vill [E] ha. [B7] Oh!______ Det är inte... Jag verkar ibland lite ensam, men en cowboy är stark som en stut. För om jag skaffar mig vänner så blir jag en i mängden, och då är det slut. En del grabbar har pengar i pungen, men jag behöver inga kronor i min. Jag tror det har nå'nting att göra med hur jag som fyller ut skinntajta jeans. Oh!_____ Det är inte... Jag för[B7]söker så mycket jag [E] kan. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:51.