![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
pressarfötter på nätet
är det nån som beställer billiga pressarfötter på nätet? har ju hört att dom är dyra i sverige. funderar på att köpa en pfaff-maskin och skulle ju då gärna vilja ha lite extra pressarfötter.
om det i sånna fall lönar sej med frakt och så? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Stor skillnad i pris på olika märken på symaskiner också. Jag har köpt pressarfötter på e-bay tidigare för bra pris. Men jag har en Brother och de har inte så hemska priser på sina pressarfötter. Mitt tips är att du kikar runt på lite olika sidor som kan vara aktuella för dig att köpa ifrån. Men mitt första tips är e-bay.
Symaskinsbutiker jag kikat på nätet i England verkar ha höga priser på frakten. Eller så är det jag som misstolkat. Men som jag läst det så kostar det samma i frakt att beställa en symaskin som en pressarfot ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
antar att du menar http://www.sewingmachinesdirect.co.uk/
har mailat o frågat ang. frakten. det vore ju helt sjukt och orimligt att det kostar 35 pund för några pressarfötter... ![]() när man kan beställa 7 m tyg från usa för 9,5 dollar. det måste dom ju fatta själva ![]() får se om dom svarar! men vilka maskiner (några exempel) på maskiner som har billiga respektive dyra pressarfötter? Det verkar ju som att en pfaff select line 1538 skulle passa mej perfekt annars! nu när jag äntligen tror att jag vill ha den! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
kollade lite på samma sida nu och det verkar som att pfaffen och brother har liknande priser, iaf där, på pressarfötter.
Eller har jag fattat fel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
6-10 pund skulle portot kosta om man köpte småsaker som pressarfötter fick jag uppgift om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
ja jag fick svar på mitt mail igår. inte många timmar efter att jag skickat det:
det stod såhär: Hello Sanna, The charge for post and packing to Sweden depends on weight and is generally between gbp5.00 - gbp10.00. If you decide to order, simply add the items to the cart and I will process the order excluding gbp35.00 plus P+P. I will email confirmation of the carriage charge before I process your order, if required. Regards, Russell så inga gbp35 för några pressarfötter, så det verkar ju bra ![]() ![]() men vad menas med det där plus P+P? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
Annette |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
åh bra det var det jag med trodde
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Hej
Jag har vid flera tillfällen beställt från jaycotts som fungerat kanonbra. http://www.jaycotts.co.uk/ För en pressarfot + lite nålar har det varit frakt på £2.50. Vid större beställningar har det varit fraktfritt! Mika |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Tycker också att jaycotts har varit super - och ibland fraktfritt som sagt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
åh, stora knappar och låg frakt
sånt gillar jag såg att de hade provdockor med, nån som vet nåt om det är en bra provdocka? och hur är frakten på en sån? kan nog inte köpa en sån nu (mycket pengar) men bra o veta i framtiden ![]() Senast redigerad av hepatica88 den 2007-05-21 klockan 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:26.