![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#25 |
|
Åh - nu har jag uppdaterat mej sen gårdagen, på inläggen här TÄNK så mycket klokskap det finns / vi har
![]() ![]() ![]() Ann- förstår precis vad du menar, Hade själv ett fik(önskedröm uppfylld) i två år, älskade stället !! jobbade ca 90 timmar/v det gav så enormt mycket tillbaka, men till sist o av olika anledningar sålde jag o började jobba "vanligt" igen.Ett år senare kom utbrändsmällen... Jag vet ju inte vad som sker i ditt liv, men tänk genom NU: är det lite som mitt: jättekul men jättemycket ? Kanske räcker det nu, alltså: du har fått prova på, njutit och sett att du kunde genomföra drömmen = mission completed, dags att tagga ner? (Umpf - har jag förklarat så du förstår ![]() Jo man får välja bort o prioritera, tyvärr... själv har jag valt bort gym (trots dyyyyrt autogiro ett tag till ), Visst: jättekul men ett stressmoment till att pressa in i vardagen. Sen kan man (=jag) ju känna pressen att man ska träna/klar för beach 2007 ha ha , o allt det där. Jo men som tidigare sagts här: hej snygging ![]() Gu vilket svammel - känner att det sägs så mycket kloka ord här, men i sann anda efter våra diskussioner - så försöker jag inte känna som om jag är ostrukturerad.i mina inlägg |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:19.