![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Om Kvinnliga Bilkåren (SKBR):
Vår verksamhet kan sammanfattas i tre punkter: att informera om det militära försvaret att rekrytera och utbilda förare att arbeta för ökad trafiksäkerhet ENKÄT Målgruppen är kvinnor mellan 15-45. Ålder Yrke 1.Vad har du för fritidsintressen? 2. Vad skulle kunna för dig engagerad i en förening? Intresserad av aktiviteten/Kompisar/Lära mig något nytt 3. Hur mkt tid kan du lägga (genomsnitt) per månad? 1 dag/2-3 dagar/5 dagar/Mer 4. Vad skulle få dig engagerad i styrelsen i din förening? Lära mig mer om styrelsekunskap/Lära mig mer om föreningen/Kunna påverka och bestämma/Utveckla mig själv/Annat_____/Vet ej 5. Tycker du att det är viktigt att människor gör en insats i samhället? Ja/Nej 6. Vad för slags insats skulle du själv kunna tänka dig att göra? Eftersök (söka efter försvunna människor)/Översvämningar/Delta vid t.ex. stormen Gudrun/Internationella uppdrag, te.x. FN/Inget av ovanstående/Annat______ 7. Känner du till Kvinnliga Bilkåren (om nej, hoppa till fråga 9)? Ja/Nej 8, Hur fick du veta att Kvinnliga Bilkåren finns? Familj/Vänner/Skola/Lokalpress/Internet/TV/Radio/Annat______ 9. Känner du till några andra Frivilliga Försvarsorganisationer? Om ja, vilka? 10. Surfar du mycket på Internet? (Om nej, hoppa till fråga 15) Ja/Nej 11. Vad söker du oftast på? 12. Har du sökt på Frivilliga Försvarsorganisationer? (Om nej, hoppa till fråga 15) Ja/Nej 13. Kom Kvinnliga Bilkåren upp som alternativ? (Om nej, hoppa till fråga 15) Ja/Nej 14. Var du in på hemsidan? Ja/Nej 15. Om du redan var medlem i Kvinnliga Bilkåren, vilka metoder/argument skulle du använda dig av för att locka nya medlemmar? 16. Vad skulle intressera dig? Totalförsvar (hur samhället fungerar i stort)/Ökad självkänsla/Meka med bilar/trafiksäkerhet/Träffa nya vänner från hela Sverige/Söka nya kunskaper/Bli en bättre fordonsförare/Göra en insats för samhället/Göra en insats för världsfreden/Gillar utmaningar/Lära dig hantera en uppkommen kris TACK för att du svarar på enkäten. ![]() Senast redigerad av VivoPlena den 2007-05-18 klockan 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:04.