![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#8 |
|
JAAA - håller med till 100 procent den här listan med vad man vill o inte
![]() Tur i oturen, eller vad man ska säga-du vet nog vad jag menar - att era ungar är utflugna. Visst älskar man sina barn, jodå ![]() Nu är ju sommaren på G oxå, då är det så gott att tex gå ner till havet o bara glooooo (bor 5 min från havet, vilken lycka ![]() För visst kan de vara inbillade, tycker i alla fall jag. Man tror att "alla andra" har städat, hemlagat,är välgympade, har en jääättestor vänkrets som man ordnar fantastiska trädgårdsfester för, läser alla kulturella böcker + har ett great sexliv mm. he he he ps har alla de här kraven nåt o göra med våran generation ??? själv är jag 50-talist, den bortglömda generationen, mellan de starka kvinnorna från 40-talet o rebellerna på 60-talet. Själv var man ju bara ett "disko-offer"..... utan jättestort politiskt engageman... |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:49.