![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Vad skriver man som tack?
Jag har inte haft så bra kontakt med min pappa och hans fru sen jag var 13 år men har under senaste åren träffats ungefär en gång om året och det verkar bli att vi kommer återuppta kontakten.
igår fyllde jag 30 år och fick idag insatt på mitt konto en jäkla massa pengar plus att jag igår fick en stooor bukett rosor mm från dem. Nu till min fråga, vad ska man skriva i brevet som jag tänkte skicka dem som tack? Bara "tack för uppvaktningen på min födelsedag" låter lite kort och tråkigt men min fantasi är åt skogen just nu för jag är sjuk *S* Jag har idag fått hem handgjorda vackra brevpapper med tillhörande kuvert och lila och elfenbensfärgad lack från en av mina leverantörer som jag tänkt använda. Hjääälp en fantasilös 30åring. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej, jag tycker du kan skriva att du blev glad och varför inte berätta vad du ska göra med pengarna. Det är en bra början på den kommande kontakten.
Stort Grattis!! Senast redigerad av virkvarns den 2007-05-10 klockan 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jo det kan jag ju kanske göra.
Vet dock inte vad jag ska göra, lastbilsregga bilen kanske? ![]() Resten vet jag inte vad jag ska göra med faktiskt. tack för ideén! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vill du ha ett etikettsmässigt korrekt svar på din fråga kan du kolla på http://www.dn.se/etikett
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Om ni nu har börjat ta upp kontakten igen så tycker jag att du ska ringa och tacka i stället. Det tror jag att både du och han skulle bli gladare för. Eller om det känns jobbigt, skriv ett brev och säg att du kommer att ringa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:19.