![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tröst för tygsamlare
Detta hittade jag i barnens syslöjdsal.
Kul tycker jag! Tyg isolerar skåpet där det förvaras. Tygköp hjälper till att hålla konjunkturen igång. Tygköp är billigare och roligare än psykoterapi. Tyg behöver inte förvaras i kylskåp och inte tillagas för att njutas av Tyg behöver inte matas, snytas, bytas på eller motioneras. Tygköp är inte omoraliskt, olagligt, eller fettbildande. Tyg lugnar nerverna och tillfredställer själen. Tyg är bra för att täcka tidigare tomma ytor, tex strykbrädan matrumsbordet, gästrummet ... Tyg tillfredställer DIN längtan efter skönhet och inspiration, åtminstone fyra gånger; när du köper det, när du tittar på det, när du syr av det och när du använer den fantastiska sak det blev till sist. Tyg är oftast billigare än bildelar, båtprylar, golfartiklar och fiskedon. Du får köpa mer tyg det är du värd. Tina ![]() Senast redigerad av Frideborg den 2005-02-12 klockan 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det var väl det jag visste *s*
Nu kan jag dessutom visa "gubben" att det finns skäl att vara tygsamlare.
Nejdå, jag har haft turen att träffa precis rätt karl, för inte klagar han över att tillbringa timmar i en tygaffär, eller för att jag belamrar soffbord, köksbord och soffan med olika projekt. *Annelie* |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
haha! underbart. det där ska jag sätta upp bland min tygsamling
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Äntligen
![]() Nu vågar jag köpa mer tyg, utan att skämmas, haha ![]() /Gunilla Hultin |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
perfekt vägg-bonad!
om jag bara orkade brodera den......
kanske kan måla den på tyg med mina nya tyg-färger ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
humor, tyg |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:10.