![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#21 |
|
Jag gillar sysidan precis som den är.
Men jag får nog hålla med om att det låter betydligt trevligare med de nya formuleringarna. Fotosidan har jag själv varit inne i några ggr o även lagt upp bilder. Dessvärre har jag inte så fin kamera så det blir ofta inte så fina bilder som man skulle önska heller.då känner man sig gärna lite mindervärdig o slutar lägga upp eftersom man anser sig inte höra till de proffs som redan finns. Trots att man många ggr kanske tycker själv att "detta är bra". Där har du fegheten t.ex. Man kanske tänker att - nej de kommer bara att skratta åt mig för jag inte kan lika bra som de. (De man tycker verkar vara proffs alltså). Jag är ofta jättestolt över mig själv att jag har lyckats ( i mina ögon) åstadkomma ngt. Självförtroende ! Får man bara kritik då så....självförtroendet? Vart tog det vägen???? Samtidigt så vill man ju gärna få en liten "go" kommentar på det man gör så det är nog lite tvetydigt... Svårt att råda o dåda.... Detta är mina tankar på det hela |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:02.