![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#3 |
|
Tack för peppningen - och lyckosparken.
![]() Jag har lätt för att lära in saker genom att läsa, men ibland blir det bara för tungt. Det är ju inte lättläst direkt - jag som aldrig varit intresserad av lagar och förordningar lyckas såklart snubbla över ett jobb där det är viktigt att jag kan hålla åtminstone en del av det här i huvudet. Och så ska vi dessutom lära in det på ungefär halva tiden mot vad det brukar vara... tur att man gillar att läsa. Jag har i stort sett skrivit om allt, gjort power point presentation av det hela och sen malt igenom det igen. Nu ger jag upp för kvällen. Jag har över en timme på bussen imorgon när jag kan läsa vidare, och sen är det dags för "examen". Nu gäller det att sova lite så jag orkar upp före fem. ![]() natti natti |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:40.