![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Morgonskratt
Måste bara få dela med mig av denna historia.
![]() '''''''''''''''''''''''''''''' Bengt kom hem väldigt trött från jobbet, kysste sin fru och kröp ner i sängen. Plötsligt vaknade han med ett ryck och upptäckte en skäggig gammal man i munkkåpa stå bredvid honom. - Vad i helvete gör du i mitt sovrum? Och vem är du? Frågade han - Min son, detta är inte ditt sovrum, svarade mannen, jag är sankte Per ochdu är kommen till himlen. - Va? Är jag död? Jag vill inte dö, jag är för ung för det halvskrek mannen. Snälla skicka tillbaks mig omgående, bad han. - Det är inte så lätt, svarade sankte Per, du kan bara komma tillbaks i form av en orm eller en höna. Välj själv! Mannen tänkte en liten stund, en orm? Nä, fy för, det vill jag inte vara! En höna? Hmm, ja, varför inte? Att vara med tuppen kanske inte är så farligt. - Då vill jag vill bli en höna! "POFF" så låg han i ett rede i en hönsgård, fjäderprydd från fot till näbb. Men jäklar, vad det tryckte i arslet. Då såg han tuppen komma emot honom. - Hej, du måste vara den nya hönan. Hur känns det? - Hej! Hyfsat, men det trycker så in i helsike i arslet. - Ja det är ägglossningen. Du har aldrig fått ägg, va? - Nä, hur gör man? - Kackla två gånger och sen klämmer du till, svarade tuppen snällt. Han kacklade två gånger och nöp till och "POFF", så låg ägget där. Wow, tänkte mannen, det här var ju hur skönt som helst. Han kacklade igen och nöp till. Ett till ägg... Tredje gången han kacklade, så hörde han ett skrik, - BENGT !! Vakna för i helvete, du håller på att skita ner hela sängen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hahaha.. tack för ett gott morgonskratt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Ja ja den var bra den hahaah jätte roligt att börja morgonen med ett skratt Hälsningar Karin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack, en sån här varje morron, kan jag få beställa det? jättekul!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
ett gott skratt förlänger livet. jag skickade den vidare till maken som blev lika förtjust.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Faktum är att jag har garvat två dar åt den här historien. Måste lida av en fruktansvärd bajshumor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
HaHaHa. Den var bra
![]() Mvh ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Ha Ha, den var bra, min man som heter Bengt tyckte också den va jättekul.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Gubben han skrattade han med
![]() Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Jättekul
Oj,vad min man och jag skrattade.
Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Historian gick hem jätte bra. jag skickade den med gubben i matväskan och dom hade mycket roligt åt den en riktig 5-poängare, mera sådan tack.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:14.