![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Medeltidsveckan 2007
Tänkte se vilka som planerar att komma till detta härliga evenemang!
Några kan kanske träffas någon gång under veckan och utbyta idéer och inspiration. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
när var o hur
jag e född i fel århundrade, men jag väljer nog min elrulle framför en knarrande betlåda...
men e det inte för långt o omöljigt så blir jag sugen, brukar åka till skokloster |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Medeltidsveckan i Visby, menar jag. Vecka 32, den 5 till 12 augusti. Troligtvis det största medeltidsevenemanget i Sverige, och otroligt härligt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Visby är som mitt andra hjärte-hem i världen, så jag är alltid nere runt mv, men brukar vara så fantastiskt överbokad som det är med evenemang och 3 grupper som drar i mig åt olika håll att jag av erfarenhet vet att jag är hopplös att få att sitta stilla i mer än 5 minuter innan jag måste springa iväg någonstans igen.
Så eventuell träff låter jag det stå osagt ikring för min del, men till ön skall jag i alla fall, finns inget som kan stoppa mig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag vill så gärna åka, har inte kunnat vara där de senaste två åren!
Men jag måste hitta något typ av boende, skulle vara trevligt att bo med medeltidsförening i min lilla paviljong... men det kanske bara blir på drömstadiet. Jag skulle hemskt gärna träffa sysidefolk i visby! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Styringheim har ett tältläger lite utanför muren som är jättemysigt. Brukar inte vara dyrt, och man får se massvis med fina tält och dräkter, och vara med i lite rollspel om man vill också, även om själva lägret är "OFF".
Kontakta Styringheim eller en annan lokalförening i Nordmark om det finns någon närmare dig om du vill bo där i år. Det finns väldigt lite info om 2007 års tältläger just nu, men här är info för förra året: http://mtv.styringheim.se/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag var på väg att gå med i Holmrike innan jul, men sjukdom och jobb kom i mellan... Men ajg borde nog ta kontakt med dem igen nu till sommarn, så att jag kanske kommer iväg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:01.