![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#26 |
|
Saken var den att tjejen sytt flertalet korsetter innan. Och kan man inte så mycket om dem själv är det ju svårt att veta.
Klart att det efter 25 korsetter ser bättre ut, men jag tycker ändå att en kurs är att föredra. Även om du gått en kurs gör du inte perfekta korsetter direkt utan kräver flera korsetters övning. Men jämför efter 25 korsetter den som gått kurs med den som inte, så har du fortfarande skillnad. Men sen beror det mycket på individen också, hur mycket den är villig att ta till sig och lära om efter sina fel. Och varför man börjar sy innan man kan ordentligt? Det är en bra fråga som jag ställt mig själv många gånger. Tyvärr ser man det väldigt ofta. Jag ser det mest vid korsetter eftersom det är där mitt intresse ligger. Men jag tror dig helt att det gäller även andra plagg. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:50.