![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#106 |
|
Hör av er!
Ni som har fått väska men inte, kan av någon anledning, lägga in bild. Hör av er till den som ni fått väskan av. Det är skönt att veta att/om den kommit fram. Skriv gärna också på forumet att du fått din väska men inte kan lägga in någon bild så kan den som sytt väskan lägga in sina bilder. Mina bilder ligger och väntar på besked om väskan kommit fram. Jag vill inte förekomma min mottagare utan väntar till jag fått besked.
Jag är sååååååååå nyfiken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
Jag har varken fått eller sytt väska än, men har några idéer i huvudet. Ikväll ska jag få några timmars sy-tid, så då kommer jag nog en bit på väg i alla fall.. Sen hinner jag klart i helgen (om inte ikväll).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
Då var väskan färdig som förresten bidde två.Jag började med icakasse som förebild, men fick inte till den som jag ville.
Så jag la den åt sidan och började på en mindre axelväska,den blev jag nöjd med på en gång. Men när jag gått och kikat på den stora ett par dagar, visste jag hur jag skulle få till den. Jag skickar dom på tisdag.Och jag väntar med spänning på min. . |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() Jag har inte fått min väska än och kommer att vara bortrest en vecka, så jag kommer att försöka (har aldrig gjort det förut) sätta in ett foto på väskan som jag föroppningsvis fått då jag kommer hem.
Barbro (Ann-Kristin) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
Kontakta mej
Ann-Kristin Lov
jag har inte dej på någon lista! |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
jag fick min väska idag. har inte hunnit fota den än. dessutom är min väska snart klar. den skickas förhoppningsvis under helgen. 40 års kalaset är äntligen över.
Christina |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
Min väska
har kommit fram till min mottagare.
Jag har fotat och lagt in i in swapmap kolla in den om ni vill. Annette |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
nu finns den fina väskan jag fick av Åsa Sturegren i mitt album. skickar min väska i morgon. bild kommer när den kommit fram
Christina |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
Nu har mitt paket gått iväg...håller tummarna att mottagaren uppskattar mitt bidrag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
Idag har jag lagt min väska på lådan och håller tummarna för att den passar mottagaren. Album finns förberett, men jag publicerar inte riktigt än... inte förrän den har kommit fram
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
Det börjar närma sig
sista datum för väskorna.
På måndagen 16/4 om du inte fått någon väska kontakta mej. Detta för att det kan vara någon som skickat sin den 13 och då kommer den inte fram förrän tidigast den 16. Kontakta mej också om du ser att din väska inte blir klar till den 13. Kontakta också din mottagare så att denne i allafall vet att den är på väg. OBS detta är viktig information för att ingen skall bli utan väska. Kram Annette |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
Fick min väska igår. Tusen tack Ann-Kristin (barbro) den är superfin! Extremt välsydd, somrig och söt. Bild kommer under dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
Jag har heller inte fått nån väska,än,men det är ju fortfarande liite tid kvar.
![]() ![]() Men så väntar jag på att få veta med säkerhet vem det är som ska ha min väska. ![]() Hadde visst blivit lite strul där. Men den är klar och väntar på ny ägare. ![]() Senast redigerad av Oddny den 2007-04-11 klockan 08:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
Åhh, jag har fått min väska idag!! Den är superfin!
![]() Min väska är på G, men jag har kanske hälften kvar (en kväll om jag bara får sätta mig ner). |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:25.