![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Skon är för stor! Inlägg i skon?
Jag köpte skorna jag ska ha till min student idag. Problemet är, vilket jag först nu upptäckte, att mina fötter är olika stora. Vänster sko vill alltså halka av hälen så fort den får en chans. Glipan är ca 5 mm när skon sitter bekvämt på foten. Finns det något man kan göra för att komma tillrätta med problemet? Att klistra tjockt tyg typ vadmal vore ju ett alternativ, men det blir lite stickigt och konstigt
![]() /Alex |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kolla på skoaffären efter hälgrepp. Det finns en sort som är lite skinnaktiga men på Olmed i Gävle såg jag en ny sort som är "kletigare" i ytan och genomskinligare. De var förpackade i cerise för-
packningar och fanns både som sula, hälgrepp och någon slags remsa för sandalrem. (Olmed är en skoaffär med utprovning av inlägg och bekväma skor men hälgreppen borde andra skoaffärer ha också) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för det snabba svaret! Jag får sno ner på stan på fredag och se vad som finns
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag tror de där nya är gjorda i silikon. Sjukvårdsaffärer kan också ha. Du kan ju lägga en halvsula fram i skon också, jag har köpt några som heter "Party" som jag har fram i vinterskorna för att det ska bli mjukare där, de är i silikon och ligger stilla.
Läste en insändare om att det fanns något liknande på Ica Maxi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Party-sulorna kommer från Scholls och finns bl a i större supermarknader. Bl a har Ica Maxi dom här i Göteborg. Sulorna är superbra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
billigare variant av Scholls "Party feet" finns på Lagerhaus!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Re: Skon är för stor! Inlägg i skon?
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hej igen!
Nu har jag köpt någon sorts hälinlägg i mocka för 20:- från närmaste skoaffär. Tack för svaren, jag trodde nämligen inte ens att det fanns sådana saker i butiker ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:46.