![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Billig, enkel maskin?
Jag syr inte så himlans mycket men när jag väl kommer igång så blir det några timmar bakom maskinen.
just nu har jag två stycken gamla gröna Husqvarna Automatic typ 40 år gamla. trots att båda är nygenomgångna så trasslar sig undertråden och inställningar funkar inte så de ska på den osv. Nu skulle jag vilja ha tips på vanliga ganska enkla maskiner som gärna är billiga då ekonomin inte är så bra just nu. Skriv gärna med länkar så jag kan se hur de ser ut och läsa mer om dem. Tack! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Hej
Brother har en ny symaskin (XL 2120 )som är stark och har sömmarna: raksöm,zigzag,trestegs zigzag samt knapphål för endast 1.695:- med 5 års garanti.Kanonmaskin för den som bara lägger upp, lappar o lagar.Du kan läsa om den på www.brother.se Hälsningar Pia i Västerås |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack.
Ska kika på den! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:16.