![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#12 |
|
![]() Hejsan!
Bor oxså i Skåne, nästan allra längst ner!! I Trelleborg! Det är som Jonne säger att vi är så trötta på att vara ute i detta dåliga vinterväder om man nu kan kalla det vinter..... +2 -+10 grader varm och ingen snö! Jag längtar iallafall efter snö i massor så att det ligger kvar på marken i mer än 2 timmar för att sedan bli slask. Min dotter på snart 4 år blev jätteglad en dag när hon tittade ut och det hade blivit lite frost på marken, hon ropade till mig och sa: - Mamma, titta så mycket snö det har kommit!! Då börjar man ju att fundera på att åka på vintersemester så att hon får se riktigt mycket snö! Och sommrarna ska vi ju inte heller skryta med... Kallt, regnigt och blåsigt.... Undrar på varför man sitter inne vid symaskinen och vid datorn året runt??? Ha det så bra nu coh hoppas på att det är många som skriver in på alla möjliga och omöjliga sidor här på sysidan!! Det är så roligt att läsa vad alla skriver! |
![]() |
![]() |
Taggar |
sysidan |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:58.