![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#10 |
|
Har fått en ny maskin en gång tom en nyare modell men då var det andra fel med den. Visserligen blir jag väl bemött av min leverantör men jag vill ha en driftssäker maskin. Min Pfaff 2144 la bara av och blev svart i en enkel raksöm.
Jag har köpt en Janome Easy Jeans22 och en Janome My Lock744 D. Jag valde dem för att de är mekaniska och förhoppningsvis driftssäkrare.Var blev Du dåligt behandlad? Jag önskar att man la ner med kraft och energi på driftssäkerheten i stället för alla komplicerade funktioner som inte fungerar. Vad ska man med en "fin" maskin som ständigt är på reparation. Hade tänkt byta till ett annat märke på brodyrmaskinen men tack vare denna lista förstår jag att det kvittar för alla märkena har problem och ofta blir vi dåligt behandlade. Jag undrar också hur stort problemet egentligen är för det finns många som inte använder "hela" maskinen och då märker man inte problemen. Jag tror att det vi ser här på listan bara är toppen på isberget. Har klagat och fått ny maskin men också nya problem. Ingsy |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:21.