![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Husqvarna Designer I USB eller Brother Inovis 4000D
Vilken maskin är bäst? Hur är programmen till resp maskin?
Jag funderar på att byta upp mig från min Janome 300E till en mer avancerad. Ska jag kanske rent av vänta lite och i stället satsa på en Brother PR 600... Vad tycker ni som har erfarenhet av dessa maskiner? Kan ni ge mig lite för- och nackdelar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Välja rätt..
Det är svårt att råda alla har sin egen uppfattning.
Jag har använt min Brother 4000d och är mycket nöjd med den innan köpet hade jag förmånen att testa både denna och Husqvarnas SE. Jag hade betydligt bättre resultat med Brothermaskinen. Inte minst är all programvara integrerat i ett stort program som hamnar under halva priset i jämförelse med motsvarande till Husqvarnas. Även Hanterbarheten är mer naturlig och lättfattlig. Det går inte att jämföra 4000d med D1 då det är helt olika maskiner. Brothern är helt "klar" när du får den inga kompletteringar med usb eller kortläsarplatser är nödvändiga... Altså blir mitt råd Brother i ditt fall men alla har ju sina åsikter.. Lycka till vad du än väljer... /Otto |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Om du ändå är inne på att kanske ta ett så stort skutt som till PR600 så kan du väl spana in en likadan maskin som Janome kommit med nu men som är mycket billigare. Har för mig att den går på 55000:-. Kolla på janomes hemsida, den finns säkert med där. Annars så skulle nog jag välja Brothers Innovis 4000, tycker inte att huskvarna kommer upp i den kvalitén.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:10.