![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Insnöad - Så härligt!
Ibland kan det vara mysigt att vara insnöad.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ja, så länge ni har ström så är det väl inte helt fel =O)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jennifer, du har helt rätt! Jag har tur som har ett nedgrävt elnät bort till mig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Satt just och tittade på vägkamerorna från söderöver. Förstår att ni inte kommer någon vart. Inte heller några tåg verkar gå sedan igårkväll. På jobbet sitter vi med bara hälften av alla tidningar som vi borde fått. Gissar att även dem sitter fast i snökaoset. Återstår att se vad som händer här på mitten av Sverige till helgen då snön visst kommer hit.
Ha så mysigt vid symaskinen idag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag åker på syjunta varannan vecka och det skulle jag gjort idag. Nu verkar det inte bli nåt av med det. Yyyyl! Så visst är det mysigt att vara insnöad men jag hade nog hellre haft sysällskapet. Sätter mitt hopp till att Skånetrafiken får igång sina bussar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
jag är också insnöad
Jag skulle flyga till Stockholm nu på morgonen men alla flyg var inställda, och inte kommer jag ut med bilen till jobbet iheller. Så jag ska ner och sy tänka sig att man har fått en extra dag så mitt i veckan som man kan göra vad man vill på. Hoppas att vi få ha ström hela dagen, den har en förmåga att gå rätt ofta hos oss, men det är vi vana vid som bör i södra Skåne.
Ha det bra Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Även jag har varit insnöad idag, synd bara att symaskinen är på reperation!!!!Det bästa med att vara insöad denna gången var att jag inte kan komma till tandläkartiden i morgon bitti. Puhh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag _borde_ ha blivit insnöad med tanke på mängden och storleken på det som föll från skyarna... "tyvärr" blev det en rejäl promenad på morgonen för att komma till dagis och då kommer man ju inte undan att hämta på eftermiddagen heller. Dessutom blev det en tur på ett par km till vårdcentralen och tillbaka på förmiddagen.
Gubbarna i området har plogat och skottat tre gånger, och ändå skottade min sambo när han kom hem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Ja insnöad japp här nere vid sydkusten är det kaos med snöröjningen, men det gick att komma fram till sist var tvungen att göra ett besök på sjukhuset, men vi kom hem också med näpp och nöd. Skönt att vara hemma igen och fram för allt vid symaskinen ström finna ju tack och lov. Karin
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:43.