![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Har någon på listan provat Pfaffs Coverstyle 4850 SE? Är den bättre eller sämre än vilken annan overlock? Har själv HQ910 och är mycket nöjd. Det är en väninna som har hört talas om den.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har själv en pfaff cover style som jag haft i ett år. jag kan bara säga att jag är super nöjd!!
Har inte haft några problem. Har inte haft någon anna overlock men provsydde olika fabrikat innan jag köpte min. Hade tänkt att köpa en husqvarna 936 men efter att provsytt den bestämde jag mig för en Pfaff. Då man var tvungen att byta ut så många delar på Husqvarnan när man skulle sy täcksömen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har en pfaff coverstyle och jag är jättenöjd med den. Om den är bättre eller sämre än någon annan overlock kan jag inte svara på, men när jag köpte min var den betydligt billigare än andra overlockmaskiner med täcksöm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har också en pfaff coverstyle och är mycket nöjd med den
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har sedan ett par veckor tillbaka en sprillans ny Coverstyle. Jag är väldigt nöjd med maskinen men inte så nöjd med resultaten men det kan jag inte beskylla maskinen för. Nu har jag dock fått bra tips här på sysidan så nu skall jag hem och testa igen.
Jag har tidigare haft en Singer men den kom jag aldrig överens med utan bara kört overlock på vävda tyger. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:23.