![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
11.00 är väl bra?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
11 blir bra för mig. Jag kommer inte ihåg hur det ser ut där så vart ska vi träffas och hur vet vi att vi är vi? Man kan ju fixa nån lapp att sätta på sig där det står Sysidan t.ex.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Jag kan fixa en liten skylt som jag håller upp. "Sysidan" skriver jag på den, blir det bra? Jag ställer mig vid ingången nånstans där jag syns bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Det blir kanon, ska bli jättekul att ses på lördag. Nu ska jag ut med hunden och njuta av solen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Ja, det ska bli bli jättemysigt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
Nu har vi (min kompis ocj jag) också bestämt oss för att åka till Västerås på lördag. Vi kan tyvärr inte åka till symässan i Sollentuna i mars så vi tänkte att vi gör en utflykt till Västerås istället.
Det är ju mycket närmare också från Lindesberg till Västerås än till Sollentuna, det är en fördel i detta väglag. Var förresten till Västerås i söndags på friidrottstävlingar och då var det ett jääkk... väglag efter all snö som kom under lördagnatten, tur man har fyrhjulsdrivet. Hoppas vi ses där. //Bitte |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
Nu har jag bestämmt mig ... jag åker oxå till mässan på lördag .. kanske vi ses
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
Jag åker dit och tar med svärmor och antagligen en kompis på lördag 11:00. Vore kul att träffa lite fler sysidisar så vi ses väl där antar jag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
Vad roligt att så många kommer. Jag har med mig två väninnor och vi är där till kl.11. Ses imorgon!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
Nu har jag fixat en "skylt". =O)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
Jag ska bara duscha, äta frukost och så bär det av. Ses snart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
Jag blir lite sen då svärmor är sen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
Men vad kanman göra på symässan egentligen? Jag funderade på om det finns broderier där? För jag skulle vilja ha ett broderi på en jacka.. Tror ni att de broderar åt mig om jag tar med mig den??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
Vi väntar på dig, Monika!
MissDiva, ingen aning! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
Hej igen. Ja så var det besöket över och kul var det att få träffa Jennifer, Monica och Monicas svärmor iallafall. Alltid kul att få ansikten på några. Vi får ordna nån egen träff längre fram så kanske man får en chans att träffa fler. Ja folk var det ju rejält med iallafall. Jag köpte lite tyg och en stor skärmatta. Nu vet man ju vad som finns och kan vara mer förberedd till nästa gång. Men nog hade det varit roligare om dom hade haft antikmässan vid ett annat tillfälle och symässa i bägge hallarna istället. Men det var värt besöket iallafall. Hoppas ni hittade nåt kul att shoppa också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:06.