![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Helt klart billigare
![]() Men jag kunde inte söka på den där sidan alls. Gissar att man måste vara medlem/företagare? Vad är den moderna benämningen på kudden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Presskudde, puta var benämningen i min gamla sybok.
Vad det gäller Bergman och Johansson måste man logga in för att se priserna, men söka är inget problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Hej!
Jag kan logga in och kolla fler priser om ni vill. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Kan bara instämma, de är väldigt praktiska att ha om man syr kläder!
Jag vet att jag sett såna på ett par olika symaskinsaffärer, och på någon tygaffär. Kommer inte ihåg exakt pris, men det var under hundralappen i alla fall. Så om du vill slippa beställa över nätet så går det nog att hitta på en shoppingrunda i någon mellanstor stad skulle jag tro ![]() /Ilse |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
De är inte så svåra att göra. Den kan sys av spilltyger (bomull helst) lager på lager (mååånga lager) och sen en "ficka" som du trär in handen i
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:02.