![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#13 |
|
Igår vet jag inte hur kallt det var, men hade visst varit neremot -15 ute hos mor min, men är väl något varmare i stan och det var kanske inte samma tid.
När jag cyklade första gången hade jag mina astunna ufobrallor (prasseltyg i 65% polyester och resten bomull), t-shirt + långärmad tröja + en jacka med kasst foder i ärmarna. Frös väl lite om benen men mest om kinderna, klurade på om man borde sy en mössa som täcker hela ansiktet och går ner över halsen i fleece eller något och bara göra hål för ögonen o munnen o näsan ![]() I något ont ögonblick funderade jag även på att göra en döskalleapplikation på den bara för att skrämma barn också ![]() Nämnde det för en bekant idag men han trodde att det var olagligt att maskera sig, nåja, tror inte man åker dit för att man har en mössa som värmer kinderna om det är svinkallt ute. När jag cyklade andra omgången hade jag samma saker förutom att jag tog ett par shorts på mig och stoppade benen i några nya byxor som iaf är av 100% ribstop bomull och därför något varmare. Idag har jag inte dragit ännu, gått ut med sopor två gånger iofs, men då hade jag jeans o t-shirt. -3.9 (inne i stan på Nerikes Allehanda borgen, vid min lägenhet vet jag inte.) |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:51.