![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#15 |
|
Vi har en katt i min familj som heter Mirjam, hon är väldigt social och kan inte låta bli att hoppa upp på stolar när någon i familjen lutar mot dem eller ska sätta sig
![]() Detta hände just efter jul: Mirjam uppmärksammade att pappa inte hade någon att klia bakom öronen och just när hon ska hoppa upp på den närmsta stolen så gör min käre far något som jag anser vara för jävligt. Han rycker undan stolen och katten, som först märkte stolens förflyttning mitt i hoppet, brakar i backen. Under resten av dagen så ser Mirjam noga till att pappa inte ens så mycket som rör i stolen hon ska hoppa upp på. Tro mig, det var inte bara en "vill bara vara säker-blick" utan en "det där gjorde ONT, jag tycker fortfarande inte om det du gjorde och du skulle bara våga göra det igen (för då dör du)-blick". Hon är min lilla guldklimp ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:50.