![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Syträffar i Halmstad
Nu började det närma sig. Tänkte ha första syträffen nu på lördag. Tid är inte bestämt riktigt ännu men plats är det. Tid är nu fast satt 10:00. Ovanför centrala JC i Halmstad. Vill ni titta förbi så skriv er här på sidan så kommer det att visas vilken tid vi börjar.
Alla är varmt välkomna. Mvh Angela Senast redigerad av Mummsan den 2007-01-16 klockan 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag trodde det var sagt kl tio men mig spelar det ingen roll
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Meg; Men 10 låter väl bra. Så kan man hålla på en stund och ändå ha kvällen fri.Toppen. det skriver vi in 10:00 för alla som kan och vill. Det låter väl bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
En sykompis och jag kommer också - det skall bli trevligt att ses!
/Alice |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har oxå höer med en i mitt sygäng här hemma vi får se Skall vi ta med fika bröd eller jag kan baka en kaka iaf
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jo men fika bröd är alltid trevligt. Tror att Alice skulle ta med det. Så bestäm själv. Kanske lika bra, om du har tid så att inte blir något pga av jag missförståd. Vi blir 5-6 st. Hemma hos mig ovanför Jc. Ni kan väl ringa 0709188764 när ni är i halmstad om ni behöver nånstans att pakera eller så kommer jag ner och öppna helt enkelt när ni är här.
Mvh Angela |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Det är väl typiskt att det blir sådant här busväder idag
![]() Men men nu skall jag snart ut med hundarna sedan ska jag väl försöka ta mig neråt H-stad om jag inte hör något om att det ska ställas in...... Jag har tele 0738152653 om uti fall att de skulle vara något Ni andra kör försiktigt det skall jag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
J adå har man kommit hem igen Mycket trevligt att träffa er andra o stort tack till Angela att vi fick komma Hoppas vi kan ses någon mer gång kanske hos någon av oss andra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Instämmer! :-)
Otur med vädret men kul att träffas och framför allt att få titta på Angelas kläder! Mycket fint där! /Alice |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Ohh tack så mycket, Alice. Men din tårta, Meg (kladdkaka/kaffegodis) den var riktigt ljuvlig.. Måste få receptet. Tyckte det var riktigt roligt att ni tittade förbi trots vädret. Tack
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Recept ska du få inga problem o håller med Alice om dina fantastiska grejer önskar dig lycka till med ditt projekt
Kladdkaka med glasyr 8 bitar Smält 100 gr smör. Blanda ihop med: 1 ½ dl vetemjöl ½ tsk salt 4 msk kakao 2 ½ tsk vaniljsocker 3 dl socker 2 ägg Häll i smord form ca 23 cm Ø grädda 18 min 175˚ och låt svalna. Lös upp 1 msk snabbkaffe i 2 msk vatten, blanda ner 2 dl florsocker. Bred över kakan, servera med grädde!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Tack igen.
Ska försöka baka den till helgen. Ska nämligen iväg och spela badminton så skulle du ju kunna vara en mysig fika tills gänget(mina rumskompisar) kommer hem. Kram Angela |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Är det aktuellt med någon ny träff i Halmstad?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:28.