![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
zebramönstrad fuskpäls: i rosa?
Hej! Här om dagen såg jag en bild på en jacka som jag blev totalt kär i, dock befann den sig i japan och kostade runt tusenlappen =/
Så, jag blev sugen på att sy en själv. Den var gjord av rosa zebramönstrad fuskpäls, går det att få tag på på nåt vis? Om inte, vet nån nåt annat tyg som kunde passa? (tex fuskpäls i nån annan rolig färg/mönster) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det är nog lättare att hitta en rosa fuskpäls och sedan måla/spreja dit ränder, men det kanske är för bökigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Eller kan man inte köpa svart/vit zebramönstrad fuskpäls och färga den rosa?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
kanske, fast jag vet inte var man kan få tag på färg till syntet tyger. plus att fuskpäls lätt blir tufsig om man tvättar den (men det kanske finns nåt annat sätt att färga på?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
(Gräsliga) djurtyger har jag ofta sett i Tygladan mellan Vänersborg och Vargön. Tyvärr är tillgången högst varierande. Har du känningar i området, be dem kolla åt dig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
OT: jag köpte ett (gräsligt) lila ormmönstrat lacktyg som jag ska klä ett par högtalare med ...
Ormskinnshögtalare PS Jag drar mig inte för att använda (gräsliga) tyger själv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
vänersborg är tyvärr inte aktuellt, men tack ändå!
ps: tjusiga högtalare magnus! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:22.