![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
har varit på Jofotex
var på Jofotex idag. Och de har för mycket tyger.
Lokalen är förliten. Jag kom hem med......... en skumgummi bit! Jag kunde liksom inte se tygerna tyckte jag. Lite besviken blev jag. Vet någon vart jag kan hitta barn"trikå" eller liknande matrial? kram Pa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Vad är det för butik och var ligger den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
hej
den ligger i söderköping. Har grymt mycket tyger! Man ska nog veta vad man ska ha när man åker dit. kram pa |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej igen!
Jag måste rekomendera attt du skickar efter en katalog från stoff och stil. De har massor av mönster och tyger att välja bland. Jag jobbar själv i en tygaffär men blev glatt överaskad av deras utbud, och trendkänsla för tyger. Mvh tygtanten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
tack för tipset.
kram pa |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Senast redigerad av Monicken den 2007-01-12 klockan 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag kan varmt rekomendera tygerna från E-slöjd till barnkläder. Stort utbud av trikåer med god kvalitet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Angående stoff och stil så gillar jag oftast hur deras tyger ser ut, men jag lbir tokig på att de skall ha polyester i allt som är snyggt.
Jag hatar polyseter. Det är jobbigt att pressa, gör mitt svanklånga hur statiskt och jag svettas som en gris i det.... /L Senast redigerad av Lithia den 2007-01-12 klockan 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citat:
Finns det fler så bra sidor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:37.