![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Intressant diskussion faktiskt!
Mitt tillägg till den är frågan: VARFÖR använder kvinnor med små eller "fasta" bröst bh? Är det mode och konventioner som styr, eller? Den moderna västerländska bh:n uppfanns för cirka 70 år sen, och verkar vara det främsta kännetecknet för "kvinnlighet". En transa utan bh?... Själv tycker jag att bh är ett nödvändigt ont om jag ska på fest eller anställningsintervju (typ) - sak samma vilken modell/material jag väljer, den skaver, kliar, irriterar och jag känner mej aldrig bekväm. Så jag går omkring med mina feta taxöron hängandes och slängandes - varför ska det kännas så himla genant???? Nä, det är ett tufft samhälle vi lever i, man får inte vara större än storlek 40 och man får inte ha ludna ben och man får inte vara orakad under armarna, och absolut inte ha mustasch och helst ska man numera vara barnslät mellan benen också... Eller överdriver jag? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:05.