![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Någon som ska stå på julmarknad i helgen?
Hej alla, nu har jag fått möjlighet igen att surfa runt lite bland alla era fina saker.
Jag undrar om det är någon av er som ska vara och sälja på någon julmarknad i Stockholm eller i närheten denna helg (2-3/12). Jag ska besöka någon julmarknad tillsammans med ett par väninnor och det skulle vara så kul att besöka någon som ni står på. Då min ena väninna har bil så kan vi åka en bit utanför Stockholm, men inte alltför långt. Jag håller tummarna att någon av er hinner svara mig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om du är intresserad av lappteknik så har
Wäsbyquiltarna julmarknad på söndag 3/12. Öpper kl 11 - 15, Örvägen 2, Uppl Väsby . Det brukar vara jättetrevligt, fika med hembakt och massor att handla samt utställning. jag försöker vara där varje gång |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:33.