![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Tygomania i Uppsala har rea just nu.
30 kr/m istället för 60 kr/m, 20 kr/m istället för 40 kr/m. Det är mycket kostym- och dräkttyger i syntet och blandmaterial - man får gissa för det är inte märkt. Foder i många färger för 20 kr istället för 40 kr, inte heller märkta. 25 % på några ytterligare bord, bl a på linnetyger. Jag var där i måndags och hittade några tyger, bl a ett svart herrkostymtyg med smala ränder som kan bli en väst till maken. Nu har jag tipsat... det finns en del att klämma på... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
*Viskar*
Snackade lite med en säljare där, det kommer att "hålla i sig" med rean ända till jul. Hoppas det stämmer! Köper metervis med tyger där nu... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
önskar jag bodde i uppsala :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Aiiiiiiiiih!
Jag ska ju till Uppsala om bara några dagar! Är det det som ligger ute vid Boländerna?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Aiiiiiiiiih!
Jag ska ju till Uppsala om bara några dagar! Är det det som ligger ute vid Boländerna?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Adressen kommer här...
Tygomania ligger på Kungsgatan 78, precis bredvid OK-macken.
Det är en möbelaffär i samma lokaler. Lite lagerstuk, tillfällig försäljning över det hela. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack Carina!
Ska försöka ta mig dit
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Har inte varit på tygomania på länge, tycker att de har fått sämre utbud sen de flyttade till Boländerna. Kanske värt att ta sig en sväng dit iallafall om det är rea.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Är det någon som vet vad de har för öppettider?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Jag hade kvittot här bredvid och där står:
Må-fr 10.00-18.00 Lö-sö 11.00-16.00 Tel 018-26 00 35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Tänkte bara tilläga att han efter denna utförsäljning kommer köpa in nya tyger. Lite finare mönstrade...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Ja!!!!
Det vore ju inte en dag för tidigt!! Tror han kört med samma sedan öppningen i Årsta!...Plus-Minus ett par. Åhh, det ska bli skoj!! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:12.