![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Sy tills ögonen blöder?
Satt och knåpade ihop julklappar igår kväll när jag märkte att ena ögat började rinna. Torkade av kinden med baksidan av handen och upptäckte att det rann blod. Ur ögat. Öhhhm...
Fick tid hos jourläkare som konstaterade att det var näsblod som trängt sig upp i tårkanalen och det var därför jag grät blod. Jag vet inte om hela situationen blir mindre absurd av att jag satt och lyssnade på "The Queen of the damned" som talbok. Anne Rices vampyrer gråter nu blod lite då och då och det hade ganska nyligen hänt i handlingen. Lite synd att jag inte tog mig samman nog att ta ett kort, nu när jag hade chansen att vara riktigt fjortisgoth. Nåväl. Läkaren förstod att jag var en smula förvånad när jag kom in, han hade heller aldrig varit med om någon som faktiskt gråtit blod. *skratt* /Bella |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Fy va läbbigt, jag skulle också bli rädd.
Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har aldrig hört talas om att man kan få NÄSblod i ögonen...jag menar det heter ju NÄS blod inte Näs o ögonblod.
![]() Och ändå har jag opererat näsan för just den anledningen näsblod. Men men det var ju tur att det inte var något farligt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hua jag skulle blivit skit skraj! Bra att du mår bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hm. Det låter ju lite otäckt. Tur att det inte var nått allvarligt.
Fast jag tror bestämt att jag har sett en film där en kille dricker mjölk, sen gör han någonting och får upp mjölken i ögonen. Lite samma grej där. Ganska kul grej att kunna göra faktiskt... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hoppas nu mina vänner inser att det ligger blod, svett och tårar bakom deras julklappar i år och uppskattar dem.
![]() Tydligen beror det på rörelser i ansiktsmuskulaturen. Trots att jag blöder näsblod ganska ofta har jag aldrig varit med om det här. Jag undrar lite vad jag har suttit och gjort för grimaser ![]() /Bella |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:39.