![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
vad tycker ni om denna kjol?
är den för kort?
Skulle ni kunna använda så korta kjolar http://www2.victoriassecret.com/comm...VIL&rfnbr=2259 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
det så inte konstigt ut på henne, men jag skulle inte ha det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har det. Har man tjocka strumpbyxor, inte nylon, funkar det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har själv två kjolar i den längden och några klänningar som är aningen kortare. Känns lika konstig varje gång man börjar använda dem igen efter vinterns byxor och långkjolar men man vänjer sig fort
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
För min del så känns den för naken. En ung tjej 15-25 kan den funka på tycker jag personligen. Sedan så finns det alltid undantag som med det mesta här i livet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
alla mina kjolar har den längden. utom dom som släpar i marken istället.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
Citat:
Självklart kan man ha nylon men det är tunt och täcker inget om man skulle råka "flasha" lite ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
I stort sett alla mina kjolar har den längden ...jag skulle aldrig ha långkjol. jag skulle se kortare ut än tummelisa!!!! Däremot har jag ett par finklänningar som är fotsida...fast det känns inte riktigt som samma sak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Forumvärd
|
Jag tycker det är en supersnygg längd men jag personligen skulle inte känna mig bekväm i den, tror inte min kroppstyp passar helt bra i den heller...
Men om du kan bära upp det, gör det. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:12.