![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
Forumvärd
|
1 Vad har ni på er nu? Svara så utförligt ni själva känner för.
Lång svart volangkjol, ganska enkel modell i något slags syntetiskt matt kjoltyg med bred linning som sitter på höften. Ett enkelt svart linne under en ganska tight långärmad tröja i sweatshirttyg, även den i svart, med långa muddar på ärmslute, bred v-rigning som visar axlarna (gammal tröja från Gina Tricot, börjar bli lite urtvättad och snarare grå än svart) och lång mudd i linningen. Balconette-BH i grönt tyg med svart spets över, vanliga enkal svarta bomullstrosor, inga strumpor och ett par rosa björn borg-tofflor. Hemma-och-slöa-kläder helt enkelt. ![]() 2 hur ofta använder ni kjol respektive byxor? Jag använder kjol dagligen, byxor använder jag 5-10 gånger per år. 3 vad för skor har ni på er till vardags respektive fint? Till vardags har jag ett par stövlar i fejkskinn med stretch-skaft cowboy-artat sula+klack på 3 cm, varierar med ett par rejäla vinterstövlar utan klack, i fuskmocka, med dragkedja i sidan och fodrad med päls. När jag vill vara lite finare har jag två par ankelboots jag ofta och gärna använder med lite högre klack (ca 5-6 cm). Jag har också ett par underbara mormors-kängor i äkta skinn och med stålklack som jag ofta och gärna använder vid tillfälle, men dom är jag väldigt rädd om och använder bara när det är väldigt speciellt tillfälle. 4 vad är vardags kläder respektive fin kläder för dig? En fråga som kan vara rätt så knepig faktiskt, jag skiljer på "hemmakläder" och "bortakläder", men rena fin-kläder har jag inte separerade från "bortakläderna". Jag har nog aldrig varit på någon finare tillställningar, men om jag skulle tänka mig in i vad jag skulle bära så skulle det nog mer än något annat vara material och utsmyckning som skiljer det åt från mina vanliga kläder. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:06.