![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#10 |
|
Jippi!!! Jag har en Overlock!!!
![]() Jag var ner i går och prutade till mej den för 1500,-! Och då fick jag även med 2 pressarfötter till min andra maskin, en lite begagnat övermatare (som annars skulle ha kostat 400,- hos henne) och en för att sy resår (200,-)! Och sen så är det ju 1 års garanti, och jag får komma ner och få hjälp med den om det blir problemer med trådträdning eller andra grejer. Och om jag inom 1 år vill byta upp mej, så får jag 2000,- i inbyte för den, det kommer jag garanterat att göra!! Tyckte det var en bra deal jag! Inte är den sytt på mycket häller, för hon som hade ägt den hade inte tyckt det var så roligt att sy med overlock. ![]() Så nu kommer den inte att stå still, det är säkert! ![]() Känner mej nöjd med min prutning nu faktiskt, är inte så bra på det annars... |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:35.