![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Ratten trasig
Hej!
Har en gammal härlig husqvarna, den som kallas "grönan"... Den har fungerat mer eller mindre problemfritt för först min mormor, sen min mor och nu mig ![]() MEN efter att ha sytt en fleecetröja upptäckte jag att ratten man vrider för att ställa in stygnsbredden inte går att dra längre tillbaka än till 1 ![]() Det är ingenting annat som krånglar, ratten går bara inte att vrida, det känns liksom stopp. Jag har provat att tandtråda den, hittade inget skräp :/ Hur ska jag göra? Kan man lämna in så gamla maskiner på lagning, hur mycket kostar det? /klyka som saknar raksöm |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Visst kan du lämna i din maskin för reparation även om den är "gammal". Ta kontakt med närmaste Husqvarnaåterförsäljare och fråga. En undersökning brukar kosta omkring 500:- här i Gbg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Oj, det var mycket... För tusen får jag ju en "ny" gröning på blocket
![]() Och jag antar att om själva undersökningen kostar 500 så kommer själva lagningen kosta några lappar ytterligare...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Du borde ju kunna få ett kostnadsförslag av din Husqvarnaåterförsäljare.
Så du vet om det blir dyrt eller inte... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:34.