![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Jag letar efter boktips till en klädsömnadsbok för nybörjare. Jag har basickunskaper men inget mer. Är intresserad av kläder och mode, så helst böcker i denna kategori. Någon som har nåt bra tips? tack på förhand! stina |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ta en titt på biblioteket innan du köper något. Det brukar finnas en hel del hobbyböcker och det går att beställa från biblioteken som ligger i samma kommun om du inte hittar något på ditt närmaste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kolla på antikvariat också efter såna basböcker. Det gör inget om de är från 80-talet eller så. Tekniken är densamma. Jag har lärt mig sy kläder efter såna gamla böcker. Jag har flera, alltid hittar man nå´t nytt sätt att sy. Kommer inte på vad min "bästa" heter, men jag har även en serie av böcker som heter "Sy själv" som jag köpte genom nån bokklubb. Den är också bra (fast grejerna och kläderna är jättefula...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Leta upp en boken Klädsömnad av GunnelWinka.
Finns till salu på tradera.se nu.. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:15.