![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Dyra öljetter?
Jag köpte tyg på Jysk för att sy en gardinkappa, och så tog jag fyra tiopack öljetter (i plast, diameter 4-5 cm ungefär) utan att titta på priset för jag trodde inte att de skulle vara så dyra, men de kostade 99 kronor förpackningen! 400 spänn alltså! Är det så dyrt med öljetter eller kan jag hitta billigare nån annanstans?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Hejsan!
De billigaste som jag hittat är från IKEA, är ganska säker på att de kostar 29:-/förp. men jag kan minnas fel. Så kolla där om du har möjlighet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
IKEA har tyvärr inte kvar sina öljettpaket.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Gå till en sadelmakare. En sådan som syr kapell mm till båtar. Jag tror nog du kan få köpa öljetter mycket billigare där.
Är ju inte helt säker om alla sadelmakare är generösa på priserna men det är ju värt att chansa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
röda tråden?
Har du hört med röda tråden? De har större förpackningar i alla fall. Eller utländska företag som säljer korsettdetaljer och dylikt. Lycka till.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej igen!
Jag kollade på Ellos, de har 16 st för 99:- |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nu har det löst sig. Jag hade sån tur att jag råkade gå in på Hemtex när de hade 40% rabatt på allt. Där kostade dom 89,- paketet från början så det blev lite billigare! Tack för alla tips.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Såg det här på Tradera, kan det vara något?
Finns 2 likadana auktioner. http://www.tradera.com/auction/aid_35085558 /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:45.